Aan het strand - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Leo Rooijackers - WaarBenJij.nu Aan het strand - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Leo Rooijackers - WaarBenJij.nu

Aan het strand

Door: Leo en Marion Rooijackers

Blijf op de hoogte en volg Leo

24 Februari 2011 | Vietnam, Hoi An

Wat een verrassing. Gisteren vertelde ik dat Marion vandaag de dag mocht indelen. Ik was dus 's morgens na het ontbijt heel benieuwd wat er op het programma stond.
Daar kan ik dus kort over zijn. Het werd een dagje strandgapen. Na het ontbijt heeft Marion geregeld dat er twee strandstoelen tussen het zwembad en het strand werden klaargezet met ertussen een tafeltje voor de benodigde drank. Gelukkig stonden de stoelen nog op het terras zodat we wel de zee konden zien, horen en ruiken maar we niet het ellendige zand tussen onze tenen kregen.
Na twee uurtjes had ik de zee wel zien komen en
gaan, dus heb ik het balkon opgezocht, zodat ik via WiFi de telegraaf kon gaan lezen. De PVV werd nog steeds aangevallen en PSV kon ook niet veel goeds doen. Kortom er verandert niet veel in Nederland.
Ik hoop wel dat jullie allemaal op de VVD stemmen, of in ieder geval op een regeringspartij, want het wordt toch zo langzaam aan tijd dat er ook politiek iets gebeurt. Wij hebben onze buurtjes bereid gevonden onze stem volgende week uit te brengen.
Marion kwam 's middags ook op onze kamer. Dit is een openbare site, dus ik kan nou niet alles vertellen. Mogelijk brengt dat mensen ook op een idee en hebben we over enige tijd een geboortegolf in het overbevolkte Nederland. Daar zit niemand op te wachten. Vandaar dat ik mijn mond hou over onze middagactiviteiten.
Ik denk dat het beter is als ik het dagprogramma morgen maar weer samenstel, want zo gaan de dagen veel te traag voorbij.
Ik hoop jullie dan meer te kunnen vertellen, want het plan is om met de shuttlebus van het hotel naar de historische stad te gaan. Volgens de reisgids moet dit echt de moeite waard zijn. Hoi An staat ook bekend om zijn vele kleine naaiatelliers. Dan kunnen we maatkleding kopen, want in de winkel is alles te klein voor ons. Dat ligt niet aan ons, maar aan die rijsteters.
Van rijst schijn je maar niet te groeien, behalve als je Leo of Marion heet. Maar dat zien jullie wel als we weer thuis zijn. Voorlopig denken wij daar in ieder geval nog niet aan.

  • 24 Februari 2011 - 14:56

    Robbie:

    Naaiatelliers? Oh bedoel je diezelfde als in Phuket! Ben ik ook vaak geweest. Werken inderdaad wel kleine naaisters.

  • 24 Februari 2011 - 16:04

    Marijke:

    Hoi lieve schatten. We hadden geen idee dat Leo reisverslagen stuurt. Vanmiddag heb ik ze allemaal gelezen en ik heb ervan genoten. Ga zo door, want ik moest er vaak om lachen! Op deze manier reis ik ook een klein beetje met jullie mee. Dikke knuffels!!

  • 24 Februari 2011 - 19:50

    Jels En Marc:

    Een dagje lamballen is ook wel eens fijn! Houd er maar rekening mee dat het een openbare site is en jullie lieve kindertjes ook mee lezen en we veel maar niet alles hoeven te weten haha!veel plezier morgen,dikke kus van ons luf jullie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Vietnam 2011

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2011

Laatste dag Vietnam

08 Maart 2011

Mekongdelta

07 Maart 2011

Can Tho

06 Maart 2011

Cholon wijk in Saigon

05 Maart 2011

Mobiel restaurantstraat
Leo

Actief sinds 13 Feb. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 63487

Voorgaande reizen:

19 Februari 2019 - 23 Maart 2019

Costa Rica

25 Augustus 2018 - 28 September 2018

Madagascar 2018

22 Januari 2014 - 06 Maart 2014

Thailand-Cambodja-Vietnam 2014

28 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Namibië 2013

30 Januari 2012 - 06 Maart 2012

Indonesië 2012

13 Februari 2011 - 09 Maart 2011

Vietnam 2011

Landen bezocht: